#1 Henri Pihlajikko
Ykkönen päätyi kaudelle 2022 Henrin oveen tiukan kilvanajamisen jälkeen. Pronsseja onkin jo kertynyt Esportsista ja koska palkintokaapista löytyy kartingin Suomen mestaruus, myös PCF Kartingissa vauhti on ollut hyvä ja pikkujouluissa päädytty lavalle. Taloudesta löytyy 3.0 ilmajäähdytteinen ja 3.6 vesijäähdytteinen 911. Henri teki myös esittelyvideon kaudelle 2022!
#3 Christer Andersson
Christer on napsinut SM- ja EM-mestaruuksia pienoisautoilussa ja nyt jahdataan suurinta pokaalia simulaattoreissa. Kisavoittoja on kertynyt, mutta sarjamestaruus vielä puuttuu. Siviiliajossa Christer on nähty ainakin kesäisin 997:n ratissa.
#5 Matti Nevala
Matti on HAVU Sim Racingin toinen kuljettaja ja ajelee tällä hetkellä Espanjasta käsin.
#7 Tomi Hiort af Ornäs
Tomi on mukana kesällä Porsche Sprint Challenge NEZ ja talvella PRCF Esports -sarjoissa. Kilpailutaustaa löytyy niin soralta kuin asfaltilta sekä kaksipyöräisistä ja nelipyöräisistä autoista vesijetteihin. Porschen 911 GT3 Cup:n penkkiä on käyty sovittamassa...
#8 Janne Kiiskinen
Janne on Suomen Porsche Clubeissa pitkän linjan aktiivi ja Porschen ratissa nopeaksi havaittu. PCF:n puolella mestaruuksia on kaikista sarjoista missä pisteitä jaetaan ja PRCF:n puolella sulkana hatussa on mm. näiden nettisivujen avaaminen 2008, kun älypuhelimet ja sosiaaliset mediat olivat vasta tulossa. Käytännössä kaikki clubin toiminta ja historia löytyvät täältä, eli kyseessä on merkittävä askel PRCF:n taipaleella.
#8 Arttu Hankonen
Arttu on tullut Porsche clubiin alunperin perhejäsenenä. PCF:n puolella on tullut muutamat ratapäivät ajettua, mutta sen enempää ei oikeastaan ole kokemusta ratapuolelta. Tarkoitus olisi nyt opinnoissa suunnata kilpa-autoinsinööriksi kun se on mahdollista SeAMK:in koneinsinööreillä, eli saatamme nähdä Artun seuraavana Porsche Sprint Challenge NEZ-varikolla! Porsche-tiimithän ovat jo vuosia tehneet yhteistyötä ja tarjonneet harjoittelupaikkoja SeAMK opiskelijoille ja onpa pari kertaa sillä varikkotiimillä päästy juhlimaan mestaruuttakin!
#10 Jukka Oja
Jukka nähdään PRCF:n tapahtumissa useimmiten Safety Carin ratissa ja ajajataustaa löytyy asvaltilta ja soralta monenlaisilla laitteilla. Tallista löytyy kuvankaunis valkoinen 924, jolla on ajettu mutkateiden lisäksi tasanopeuskilpailuja.
#19 Matias Salonen - PSC NEZ Junior Driver 2023
Matias on ajanut menestyksekkäästi kartingia ja siirtyi GT-autoihin DTM Trophy-sarjassa 2021 ja 2022. Kaudelle 2023 Matias saa alleen Relaa Racingin 911 GT3 Cup-auton ja tähtäin on varmasti palkintopallilla.
Kotisivut: Matias Salonen Racing
#20 Juha Laine
Kesäkaudella Juha nähdään Time Trialissa hopeisen Boxsterin ratissa ja talvikaudelle 2022 Cup-auton maali on vaihtunut petroolinsiniseen.
#21 Jarmo Viljakainen
Jarmo nähtiin aikaisemmilla Esports-kausilla SPP-Racingin perinteisissä marianne-väreissä, mutta kaudelle 2022 teippaus on uusittu vastaamaan tiimin ilmettä Porsche Sprint Challenge NEZ-sarjassa, tehostevärinä sininen. Varikolla Jarmo nähdään mekaanikkoasusteissa, mutta omasta 911:sta nautitaan kesäisin ratin takana.
#22 Henri Nakari
Henri on aiemmin nähty clubiympyröissä 993:n ratissa ja simulaattoreissa Gran Turismossa, mutta starttipaikka iRacinginkin puolella on usein ollut kärkiporukassa. Esports-sarjassa 12. edellisellä kaudella ja 2022 tähtäin on top-10:ssä.
#24 Kimi Asumaniemi
Kimi on edustanut TiVi Racingia Club Racingin puolella ja nyt hänet nähdään myös Esportsin puolella. Kaudella 2021 sijoitus oli 5., eli kärkiporukassa ajellaan jos mies vain kilpailuihin ehtii mukaan.
#36 Tony Raikas
Tony on ajellut nuorempana kartingia ja kisanumerokin periytyy sieltä asti. Parhaiten Tony tunnetaan pienoisautoilusta, jossa mitaleita on kertynyt kaikissa väreissä. Porscheissa valinta kohdistui Cayman S-malliin, jolla on sittemmin napattu kärkisijoja PCF Slalomista ja käyty ratapäivillä, vaikka päätarkoitus onkin ajamisesta nauttiminen mutkateillä.
#46 Petri Viitala
Mies, joka avosydänleikkauksen jälkeen totesi ”tässä-ja-nyt eikä sitku” ja osti Porschen. Ja alkoi elämään.
2019 aloitettiin PCF Slalom Cup ja sieltä juontaa juurensa myös kilpailunumero. Simulaattoreita PC:llä tuli harrastettua jo 90-luvulla, pikselikasa-renkaat pyörivät ”Indianapolis 500, The simulation”:ssa.
#57: Jyrki Aalto
PRCF:ssä mukana kesällä kilpurien katsastuksissa ja talvikaudella Esports-sarjan vetäjänä. Aika ei riitä Time Trialin ajamiseen enää, kun sarjat ovat vuosien saatossa kasvaneet merkittävästi. Porschesta nautitaankin tällä hetkellä lähinnä katto auki matkalla moottoriradoille.
#71 Jyri Ryhänen
Pink Pig suomalaisella twistillä on Jyrin tunnusmerkki virtuaaliradoilla. Kesäisin ulkoilutetaan vuorotellen punaista ja sinistä Porschea, punaisella otettiin 2022 Time Trial-sarjan mestaruus!
#85 Heikki Mehtänen
Tunnettu sekä simulaattoripuolella esim. FiSU-yhteisossä (Finnish Simracing United) että PCF-toiminnassa. Nämä yhdistyivät kun Heikki hoiti PRCF:n puolelta Esports-sarjan ensimmäisen kauden järjestelyt ja käytännössä toi lajin clubiin. Autossa teipattuna tietysti suomukuvio ja jotain harrastuksen tasosta kertoo että kylkiviiva on 9,28 asteen kulmassa...
#93 Timo Puustinen
Timo pitää päivätyönään huolta asiakkaiden Porscheista, iltaisin omastaan ja viikonloput jakaantuvat ajohommiin kesällä PRCF:n turva-auton ja talvella simulaattorien välillä. Timo on tehnyt harrastuksestaan myös esittelyvideon!
#96 Konsta Sievänen
Siviilikulkineen näkee tässä tapauksessa kilpanumerosta, eli tallissa on 996-sukupolven Porsche 911.
#114 Jarmo Leivo
Jarmon kilpuri noudattelee värimaailmaltaan Time Trial GT3:sta ja Michelin lippalakkeja on kertynyt sarjasta jo useina vuosina. Sim racingissa taustaa on myös useammalta vuosikymmeneltä ja PCF-tapahtumissa Jarmon näkee punainen ajokouluttajan paita päällään. Macanin rattiin Jarmo pääsee vain jos lähtee matkalle yksin, muuten paikka on kuulemma aina oikealla etuistuimella.
#905 Sampsa Lilja
Kilpailunumero periytyy Time Trial-autosta, mutta Sampsaa ei vielä ole virallisissa Esports-kilpailuissa nähty.